Dodoplan zmienia wizerunek sieci piekarni Natura

PIS_kamionki_retail design 8Kolejny członek Klastra Dobry Polski Wzór pracuje nad poprawą atrakcyjności wielkopolskich przestrzeni handlowych. Studio Dodoplan we współpracy z grafikiem Renatą Ostapiuk zostały poproszone o zmianę wizerunku sieci piekarni Natura. Nowe punkty otwarto już w Kamionkach, Poznań City Center oraz Centrum Panorama. Intencją Klienta było stworzenie sieci piekarni-cukierni z produktami wysokiej jakości, w pełni naturalnymi, wyrabianymi zgodnie z tradycyjnymi recepturami.

Studio Dodopolan wykreowało przestrzeń, która w wizualny sposób wydobędzie i podkreśli tę szlachetność. Na pierwszym planie chleb. Subtelna oprawa, naturalne materiały, drewniane i wiklinowe wykończenia oraz dobór barw służą wydobyciu i podkreśleniu szlachetnych walorów pieczywa: złocistej skórki, chrupkości, świeżości, smaku. Babcine akcenty i subtelne dekoracje nasuwają skojarzenia z tradycją i piekarnictwem opartym na naturalnych recepturach z wykorzystaniem zakwasów i drożdży zamiast spulchniaczy i konserwantów. Wypisywane ręcznie tabliczki zawierają w sobie przekaz, że wszystko tutaj podlega dynamicznemu procesowi produkcji i nic nie może starzeć się na półkach. Są tu tylko świeże, codziennie dostarczane wyroby.

Powrót